Spedizioni e consegne

Informazioni sulle spedizioni e consegne

La preparazione del vostro ordine viene effettuata la mattina del giorno seguente al vostro ordine.

Spedizioni nazionali - ITALIA

La spedizione della merce viene effettuata dal martedi al venerdi, inizio pomeriggio. Entro qualche ora, riceverete il track link per seguire la spedizione.

Il sabato e la domenica e il turno di riposo dei corrieri mentre il lunedi e il turno di riposo dell'Agraria COMAND. Collaboriamo con i corrieri GLS e BRT i quali consegnano i pacchi su tutto il territorio nazionale in 24/48 h.

Una volta consegnati i pacchi al corriere, Agraria Comand non può essere ritenuta responsabile per eventuali ritardi nella consegna. Tuttavia, invitiamo il Cliente a contattarci telefonicamente allo 0432 760101 oppure via email su info@agraria-comand.it per segnalare eventuali disagi o ritardi nella consegna. In tal caso, sarà nostra cura contattare immediatamente il corriere, e fornire un'informazione tempestiva.

Le spese di spedizione vengono calcolate dal sistema in modo automatico al momento dell'ordine, tenendo conto del peso della merce e della destinazione. 

Consegne nazionali

La consegna avviene alla destinazione indicata al momento dell'ordine.

Per articoli FRAGILI quali per esempio acquari, gabbie, laghetti, ecc che potrebbero subire dei deterioramenti lungo il viaggio, CONSIGLIAMO ai gentili clienti, di apporre la RICEZIONE CON RISERVA DI CONTROLLO, in modo tale da avere il tempo di aprire il pacco e verificare che l'articolo non sia danneggiato. Nel caso di articolo danneggiato, vai alla pagina CONDIZIONI DI VENDITA al paragrafo: RECLAMI.

European SHIPMENTS - AUSTRIA - BELGIUM - CZECH REPUBLIC - CROATIA - DENMARK - FINLAND - FRANCE - GERMANY - IRELAND - LUXEMBOURG - PORTUGAL - ROMANIA - SLOVENIA - SPAIN - SWEDEN.

The preparation of your order is carried out the morning following your order.

Shipments are made from Tuesday to Friday in the early afternoon. Within a few hours, you will receive the tracking link to follow the shipment.

Saturdays and Sundays are the couriers' rest days, while Monday is the rest day for Agraria COMAND. We collaborate with GLS and BRT couriers, who rely on their partners throughout Europe. Delivery time depends on destination, with 72 hours for neighboring countries to Italy and up to a maximum of 7 working days for the rest of Europe.

Once the packages are handed over to the courier, Agraria Comand cannot be held responsible for any delivery delays. However, we encourage customers to contact us by phone at +39 0432 760101 or by email at info@agraria-comand.it to report any issues or delays in delivery. In such cases, we will promptly contact the courier and provide timely information.

Shipping costs are automatically calculated by the system at the check out page,  taking into account the weight of the goods and the destination.

For any other destination not included in our e-commerce system, please contact us by email in order to send you a specific quotation aligned on your needs.

European deliveries.

The delivery is made to the destination specified at the time of ordering.

For FRAGILE items such as aquariums, cages, ponds, etc., which could potentially suffer damage during transit, we ADVISE our valued customers to request a 'RECEIPT WITH RESERVE' upon delivery. This allows you time to open the package and check that the item is not damaged. In the event of damage, please refer to the SALES TERMS section: COMPLAINTS

Search engine powered by ElasticSuite